سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی
به کشتی مهندسی خوش آمدید-----مهندسی مکانیک سفر خوشی را در دنیای مهندسی برای شما آرزومند است

 

 

سلام

امیدوارم که تعطیلات نوروز حسابی خوش گذشته باشد،حالا امتحانات میان ترم در راه است. اگر تا این لحظه برای انها برنامه ای نداشتید ،نتوانستید یا دلتان نمی خواسته ،شاید هم اصلا به فکرش نبودید ولی حالا می خواهید ره صد ساله را یک شبه که دقیقا همان شب امتحان هست طی کنید باید بدانید هر کس گفته نمی شود اشتباه کرده ،شما موفق می شوید. حالا یک شب نه دقیقا ،ولی می شود. کافیست شما چند نکته را رعایت کنید:

هدف              1. تعیین هدف:

سعی کنید هرگز در هدفتان سردر گم نشوید. در این رابطه کاملا جدی باشید وبه کارتان اهمیت بدهید. احتمالا اهافتان بیشتر به عوامل بیرونی وابسته است به جای لذت بردن از درس، مثل جلب رضایت ،که البته این عوامل وجودشان ایجاد انگیزه میکند. باید توجه داشت که هدف منطقی بوده وبخاطر کم حوصلگی دست از تلاش بر ندارید

زمان          2. استفده از زمان:

 

چند نفر در جمعی بودند ودرباره خاطراتشان صحبت می کردند.یک نفر پرسید:بهترین روز عمرتان چه روزی است؟ هرکس جوابی داد.توجه همه به کسی که ساکت بود وفکر می کرد جلب شد.از او سوال کردند پاسخ داد: بهترین روز زندگی من امروز است که از همه روزها ارزشمندتر می باشد. من نمی توانم دیروز را بازگردانده و یا فردا را به تعویق بیاندازم ،اما امروز از ان من است تا ان را مطابق میلم بسازم.

 

اعتماد به نفس   3.اعتماد به نفس:

 

کشتی بخاری در دریا دچار طوفان شبانه شد.مسافران وحشت زده از خواب بیدار شدند، فرزند 8 ساله ناخدا از صدای فریاد دیگران بیدار شد و از مادرش پرسید: ایا پدر پشت سکان است؟ مادرش جواب داد: بلی. او دوباره به رخت خواب رفت و بی توجه به اطرافیان خوابید.

 

سلامتی4.اهمیت دادن به سلامتی:

 

جسم شما برای مطالعه به مواد مغذی نیازمند است که باید در کنار کالری مورد نیاز روزانه بدن تامین شود، به علاوه فعالیت بدنی و ورزش نقش بسزایی دارد که توصیه می شود هر روز 15 تا 30 دقیقه ورزش و یا نرمش انجام شود 

 

 




موضوع مطلب : متفرقه

شنبه 91 فروردین 12 :: 10:51 عصر

درباره سایت


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 57
  • بازدید دیروز: 98
  • کل بازدیدها: 16865284
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی محفوظ است