سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی
به کشتی مهندسی خوش آمدید-----مهندسی مکانیک سفر خوشی را در دنیای مهندسی برای شما آرزومند است

در آینده اسکن مغزی هم جزو مدارکی شود که باید هنگام مراجعه برای یک مصاحبه شغلی به همرام داشته باشید. دیگر مصاحبه های شغلی ،مشاوره با کارشناسان و تست های روان شناسی برای شغل ایده ال کافی نیستند. تحقیقات جدید نشان می دهد با کمک یک اسکن مغزی ساده می توان بهترین کار را مناسب با توانایی های خود پیدا کرد.

عصب شناسان و دانشمندان برجسته جهان در حال نزدیک شدن به جایگاهی هستند که بتوانند با استفاده از شکل مغز هر فرد استعدادهای او را شناسایی کرده و توانایی او را برای یک شغل خاص معین کنند. در این روش آنها مغز را دسته بندی کرده و می توانند قسمت های خاصی از مغز را به مهارت ها و دانش های فرد مرتبط کنند. با استفاده از این ارزیابی های روان شناختی حتی می توان مشخص کرد ،شما تا چه حد در کار کردن با دست های خود مهارت دارید و آیا استعداد و توانایی های خاصی دارید که دیگران از آن بی بهره اند...به این ترتیب افرادی که دارای توانایی های ویژه اند می توانند در پستی مشغول به کار شوند که دیگران از عهده آن به خوبی شما بر نمی آیند.

در آخرین تحقیقات دانشمندان متوجه شدند میزان ماده خاکستری مغز که برای محاسبات استفاده می شود و ماده سفید که برای ارتباط است ، نقش مهمی در شناخت قابلیت های یک نفر دارد. با ارزیابی این دو می توان مهارت های خاص افراد را مشخص کرد.

روانشناسی که این تحقیقات را انجام داده است می گوید: توجه به شکل و ساختار مغز یک نفر می تواند اطلاعات منحصر به فردی در مورد آن شخص ارائه کند. عدم شناخت توانایی یک نفر در انتخاب شغل باعث بروز نارضایتی و بی انگیزگی گردد.




موضوع مطلب : علم و فناوری

جمعه 91 مرداد 13 :: 5:47 عصر

درباره سایت


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 105
  • بازدید دیروز: 98
  • کل بازدیدها: 16865332
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی محفوظ است